Anrodiszlec.hu kedvezményre feljogosító kuponok

Minden kupon

Akció

Akciók!

  • Korlátlanul érvényes
  • 2 vásárló használta ki

Gyakran ismételt kérdések a Anrodiszlec.hu számára

  • Már leadtam a rendelést, de téves mennyiség / termék szerepel benne. Kit hívjak fel
    Az interneten keresztül történő vásárlás írásban megkötött szerződésnek minősül (távollévők között kötött szerződés), így módosítani is csak írásban lehet, telefonon sajnos nem. Rendelés módosításhoz küldjön egy e-mailt az info@anro.hu címre Rendelés módosítás tárggyal, és részletezze, hogy mit kíván módosítani. Kérjük, hogy termék csere esetén ne csak a termék nevét, hanem a pontosabb beazonosíthatóság érdekében a termék linkjét is (pl.: https://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/4390) mellékeljék!
  • Már leadtam a rendelést, de már nincs rá szükség / meggondoltam magam. Lemondhatom?
    Természetesen rendelést bármikor le lehet mondani, írásban az info@anro.hu email címen Rendelés törlésetárggyal. Kérjük a levélben mindenképpen mellékelje a Rendelés számot! Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége. Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (teljesül a szállítási szolgáltatás), és Elállási jog keretében visszaküldeni. Amennyiben csak nagyvonalúan nem veszi át a csomagot, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét Önre terheljük!
  • Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, mennyi a garanciális idő, mi a teendő?
    Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év (vagy terméktől függően 2-3-4-5 év) jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik. A hibás termékeket visszajuttatjuk a beszállítónak, gyártónak, importőrnek bevizsgálásra és 15 napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 1 éven (vagy terméktől függően 2-3-4-5 éven) belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza.
  • Törötten kaptam meg a termékeket, mi a teendőm
    Szerencsére (és a vastag csomagolásnak hála) a szállítási sérüléseket a feladott csomagok alig 1%-nál tapasztalunk. Jellemzően ezek is a díszléceket érintik, azokat pedig a mintás oldalukkal szembe forgatva csomagoljuk, így az esetleges sérülés a díszlécek hátulján keletkezik, ezek nyugodtan felhasználhatóak. Vannak azonban olyan sérülések, melyek a szállítást végző cég hibájából keletkeznek, de semmi probléma, mert minden csomagunkat érték biztosítással adjuk fel, mely biztosítás fedezi az esetlegesen szállításból keletkező károkat. A szállítási sérült csomagok ügyintézése: 1. Ha a dobozon külsérelmi nyomot (szakadás, lábnyom, keréknyom, stb.) talál, akkor lehetőleg át se vegye a csomagot, vagy a helyi Postahivatalban a Postai alkalmazott előtt tegye. 2. Ha külsérelmi nyom nem található a dobozon és csak kibontás után derül ki, hogy belül sérült valami, akkor a lehető leghamarabb, az összes eredeti csomagolóanyaggal együtt vigye vissza a Postahivatalba és vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről, valamint jelezze, hogy a szállítási díj megtérítését is kéri. 3. A Posta néhány napon belül (általában 5-8 nap) elbírálja a sérülést, és jellemzően ki is fizeti a sérülést. Ha nem vette át a csomagot, akkor a sérülést a Posta a cégünkkel rendezi, ha kifizette és átvette a csomagot, akkor pedig Ön fogja kapni a biztosítási összeget. 4. Ha át sem veszi a csomagot, akkor azt mi automatikusan visszakapjuk a Postától, újracsomagoljuk (cseréljük az esetlegesen sérült terméket) és visszajuttatjuk díjmentesen az Ön címére. Ha már átvette a csomagot és Ön rendezi jegyzőkönyv alapján a sérülést a Postával, akkor újra le kell rendelnie azokat a termékeket amelyek megsérültek. Természetesen az új rendeléssel új szállítási díjat is fizetni kell, ezért érdemes kérni a jegyzőkönyv felvételekor a szállítási díj megtérítését is.
  • Rendeltem Önöktől termékeket, de szerintem nem az volt a csomagban, amit rendeltem. Mi a teendő?
    z általunk alkalmazott csomagolási és CMR rendszer biztosítja, hogy azt a terméket kapja, amit megrendelt. Természetesen előfordulhat, hogy a csomagoláson összecseréltek valamit, de ez nem jellemző. Ha úgy érzi, hogy más terméket kapott, mint amit megrendelt, kérjük az alábbi módon járjon el: 1. Készítsen róla egy-két fotót (díszléc méret probléma esetén lehetőleg egy vonalzóval / centivel együtt, hogy lássuk a méretet). 2. A tévedés rövid leírását, a fotókat és a megrendelés számot küldje el az info@anro.hu email címre. 3. Munkatársunk megvizsgálja a beérkezett kérelmeket, majd, amennyiben jogosnak ítéli meg a cserét, jelzi Önnek, hogy küldje vissza a termékeket. 4. Kérjük a tévesen küldött termékeket eredeti dobozukba helyezzék el, majd csomagolják be úgy, hogy szállításkor ne sérüljön. 5. A csomagot a postán adja fel Inverz Csomagként. Ehhez cégünk ügyfélszolgálata emailben tud biztosítani feladóvevényt. Az emailben kapott feladóvevényt ki kell nyomtatni és ráragasztani a csomagra. Az inverz csomag szállítási díja cégünket terheli, így Önnek a feladás díjmentes. Fontos, hogy ha nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, akkor ne portós csomagban adja fel a terméket, ugyanis portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. 6. A visszajövő termékeket megvizsgáljuk és amennyiben sértetlen állapotban vannak, küldjük az eredetileg megvásárolt termékeket. A téves teljesítéssel kapcsolatos szállítási díj oda-vissza cégünket terheli, ha a fenti módon járnak el.
  • Nem volt számla a csomagban! Mi a teendő?
    Az általunk alkalmazott csomagolási és CMR rendszer 100%-ban biztosítja, hogy a számla belekerül a csomagba. Ha véletlenül nem kerülne bele, akkor azt a csomagolási nap végén észleljük és díjmentesen elküldjük értesítés nélkül. Mivel minden esetben készítünk számlát, ha valamelyik számlát nem találja meg, annak az az oka, hogy vagy nem bontotta ki teljesen a dobozt (~95%) vagy kidobták a számlát a szóróanyagokkal együtt (~5%). A számla másolat küldésének módja tehát a következő: 1. Egy Postai levélben mellékelje a megrendelés számát, valamint egy, az Ön címére megcímzett és felbélyegzett válaszborítékot. 2. A levelet a felbélyegzett válaszborítékkal juttassa el címünkre: ANRO Épületdíszítés Kft. 4220 Hajdúböszörmény, Almássy Márton utca 1/A. 3. A levél megérkezése után a válaszborítékban elküldjük Önnek az eredetivel megegyező, hiteles számla másolatot.

A Anrodiszlec.hu leírása

Az ANRO Épületdíszítés Internetes portál 2005. június 10-én tárta ki kapuit a www.anrodiszlec.hu címen, amely köszönhetően Önöknek és munkatársainknak, jelenleg Magyarország egyik leglátogatottabb internetes épületdíszítési és világítástechnikai portálja. Tudjuk jól, lehetetlen mindenki elvárásának megfelelni, mégis azt szeretnénk, hogy a nap mint nap idelátogató építtetők, kivitelezők, belsőépítészek, lakberendezők megtalálják azt, amire szükségük van.

Szeretnél sajátos hangulatot adni lakásodnak, szobádnak?


Tekintsd meg ötleteinket a www.anrodiszlec.hu oldalon található Galériában, és válassz a klasszikus és modern stílusú kiegészítők közül!
- LED szalagok
- szőnyegek
- polisztirol díszítőlécek
- függönykarnisok
- spot lámpatestek
- és mindezekhez rengeteg kiegészítő!

Üzletünk ANRO, MARBET és BOVELACCI márkakereskedés, de egyéb típusú polisztirol épületdíszítő elemekből és egyedi stukkókból is válogathat, udvarias, hozzáértő kiszolgálás mellett! Emellett fa-, műbőr- és 3D bio falburkolatok, szőnyegek, függönykarnisok, lámpatestek, fényforrások, LED lámpák, LED szalagok, LED világítási megoldások, villanyszerelési anyagok, szerelvények is szerepelnek kínálatunkban!

ANRO Épületdíszítés Nagykereskedés
Azok a boltok, akik igényt tartanak szolgáltatásainkra, megtapasztalhatták, hogy elutasíthatatlan nagykereskedelmi áraink, valamint a rugalmas és gyors szállítási feltételeinkkel gördülékeny és hatékony kapcsolatot tudunk kialakítani a vevők eredményes kiszolgálása érdekében. A nagykereskedelmi rendelés leadási lehetőséggel időt, pénzt, energiát takaríthatnak meg, és több idő jut saját boltjuk forgalmának fellendítésére. Minden olyan termék, amely Webáruházunkban fellelhető, az Ön boltjába is bekerülhet! Ha szeretne tőlünk vásárolni, de nem jut el boltjába terítőautónk, manapság már ez sem jelenthet akadályt. Nem kell egyetlen lépést sem tennie! Rendelje meg e-mailben, faxon vagy telefonon, és szállító partnereink (Magyar Posta Zrt) segítségével eljuttatjuk Önnek az ország bármely területére a termékeket! Ha Ön is igényt tart szolgáltatásainkra és egy sikeres csapattal szeretne együtt dolgozni, írjon e-mailt vagy hívja cégünket most a 06 (52) 220-054-es telefonszámon, vagy írjon e-mailt az info@anro.hu email címre.

Termékek

 
- LED szalagok, LED fényforrások, LED tápok és vezérlők, LED izzók, LED világítások
- Kültéri és beltéri világítótestek, spotlámpák, beépíthető lámpatestek
- Kerti és beltéri világítás
- Polisztirol díszek (sarokléc, párkányléc, rozetta, mennyezetburkolat, álgerenda, egyedi stukkó, rejtett világítás díszlécek, stb)
- Kültéri és beltéri fali burkolatok, kőhatású díszburkoló
- Függönykarnisok, fa-fém karnis garnitúrák
- Szőnyegek, futó- és középszőnyegek
- 3D wallart falpanelek
- Ágyneműhuzat, ágynemű garnitúrák, paplan, párna
- Törölköző, függöny, pléd, egyéb lakástextil
- Vents ventilátorok és poliuretán díszek