Deichmann.hu kedvezményre feljogosító kuponok

20%
Kedvezmény

Szerezd be 20% kedvezménnyel a szezon legmenőbb cipőit ONLINE!

  • Korlátlanul érvényes
  • Még senki sem használta ki
15%
Kedvezmény

Most EXTRA 15% kedvezményt adunk a leárazott termékekre!

  • Korlátlanul érvényes
  • Még senki sem használta ki

Hogyan kell használni a kódot a Deichmann.hu oldalon

  1. Válaszd ki a kuponkódot!

    Válassza ki azt a kuponkódot, amelyiket használni szeretné a Deichmann.com/hu-n, majd kattints a "Kérem a kupont" gombra!

  2. Másold ki a kuponkódot!

    Másold ki a kuponkódot!

  3. Helyezd el a kuponkódot!

    A kosárban helyezd el a kuponkódot, majd erősíts meg a kis nyíllal!

Gyakran ismételt kérdések a Deichmann.hu számára

  • VALÓBAN KÉSZLETEN VANNAK AZ ONLINE SHOPBAN TALÁLHATÓ TERMÉKEK?
    Alapvetően nem kínálunk olyan terméket, ami a raktárunkban nem áll rendelkezésre. Így megbizonyosodhatsz arról, hogy kedvenc cipődre nem kell sokat várni. Termékek utánszállításáról itt sajnos nem tudunk nyilatkozni. A legjobb, ha azonnal beszerzed a kívánt terméket, amit kinéztél magadnak.
  • VAN MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK?
    A Deichmann Online Shopjában nincsen minimális megrendelési érték.
  • HOGYAN TUDOK RENDELÉST LEADNI?
    1. Kosárba helyezés Először válaszd ki kínálatunkból a kívánt terméket a megfelelő méretben vagy színben és helyezd a kosárba. Ha a jobb felső sarokban lévő kosár szimbólumra kattintasz, áttekintést nyerhetsz kosarad aktuális tartalmáról. A nem kívánt termékeket törölheted a kosárból. A kosárba helyezett termékeket a rendszer nem foglalja le, azaz a megrendelés visszaigazolása előtt előfordulhat, hogy a kiajánlott terméket más már megvette. A megrendelt termék kiszállítását visszaigazolás esetén tudjuk biztosítani. 2. Tovább a kasszához Nem szeretnél több terméket a kosarába helyezni? Akkor irány a kassza! Kattints a "tovább a fizetéshez" gombra. Ezzel még nem záródik le a rendelési folyamat, mivel ez után a rendelési adataidat kell majd megadnod. Ezen az oldalon nyílik lehetőséged kuponkód megadására is, amennyiben rendelkezel érvényes kuponkóddal. 3. Regisztráció / bejelentkezés Kérjük, (ha eddig még nem történt meg) jelentkezz be, vagy regisztrálj a Deichmann Online Shopjába. Amennyiben már regisztrált vásárlóink közé tartozol, kérjük itt add meg e-mail címed és a személyes jelszavad a belépéshez. Ha elfelejtetted jelszavad, itt nyílik lehetőséged új jelszó igénylésére is. Amennyiben még nem vásároltál Online Shopunkban, kérjük kattints a regisztrációra és töltsd ki az adatlapon a megfelelő mezőket. Ezen a felületen találsz információkat az adatvédelmi tájékoztatóról is. 4. Szállítási információk Az Online Shopban megrendelt termékeket a GLS Hungary futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap a Deichmann és a GLS Hungary futárszolgálat által e-mail és SMS formájában. További információkat a szállítás módjáról az általános szerződési feltételekben (ÁSZF-ben) találsz. 5. Fizetési mód Végezetül válaszd ki az általad előnyben részesített fizetőeszközt. A Deichmann Online Shopjában az alábbi fizetőeszközöket fogadjuk el: • Visa / Mastercard • Maestro / VPay • PayPal • Utánvétes fizetés • Deichmann ajándékutalvány A fentieken kívüli fizetési módokat (pl.:egyéb utalványok) a Deichmann az Online Shopon keresztül történő vásárlás esetén nem fogad el. Utánvétes rendelést bankkártyával is ki lehet fizetni a GLS futárnál. Amennyiben készpénzzel fizetnél, kérjük, legyen nálad mindig elegendő készpénz a termék átvételénél. 6. Összesítés A megrendelés áttekintése lehetőséget biztosít arra, hogy a megadott adatokat és a megrendelt termékeket még egyszer ellenőrizd mielőtt véglegesítenéd a rendelését. Ha valamilyen módosítást szeretnél végrehajtani, kattints a megfelelő "adatok szerkesztése" gombra. Azoknak a kedves vásárlóinknak, akik már regisztráltak és vásároltak a Deichmann Online Shopjában a következő rendelésüket amennyire csak lehet meg szeretnénk egyszerűsíteni. Az első rendelés során megadott adatokat a személyes profilbam elmentjük. Az elmentett adatoknak köszönhetően a következő rendelés során már előre kitöltött adatok szerepelnek a megrendelési oldalon. Figyelem: kérjük, nézd át még egyszer a szállítási és számlázási adatokat, hogy minden helyesen szerepel-e a megrendelés összesítő oldalon. Amennyiben módosítani vagy törölni szeretnéd ezeket az adatokat, bármikor megteheted ezt a saját fiókodban. 7. Megrendelés elküldése Ha a "vásárlás most" gombra kattintasz, elfogadjuk megrendelésed. Ezt követően küldünk egy visszaigazoló e-mail-t a fiókodban megadott e-mail címre, melyben a megrendelést megerősítő adatokat közlünk veled. A megrendelés csak a "vásárlás most" gombra kattintás után érkezik meg hozzánk. A kosárba helyezett termékeket a rendszer nem foglalja le, azaz a megrendelés visszaigazolása előtt előfordulhat, hogy a kiajánlott terméket már más megvette. A megrendelt termék kiszállítását a megrendelés visszaigazolása után tudjuk biztosítani. A visszaküldésre a törvényileg szabályozott 14 naptári napot biztosítjuk. Kérjük, vedd figyelembe az üzleti szabályzatban leírtakat. Megrendeléseid mentésre kerülnek, ezeket bármikor megtekintheted a saját fiókodba belépve. Az Online Shopban leadott megrendelésed után a vásárlásról szóló számlát e-mailben, a regisztrációkor vagy vásárláskor megadott e-mail címre küldjük PDF csatolmányként Tipp: Amennyiben a megrendeléséből egy vagy több terméket mégsem szeretnél megvásárolni, lehetőséged van arra - ha a termék még nem lett becsomagolva és nem vettél igénybe kedvezményt a termékre - hogy a terméket a vásárlói fiókodban lévő rendeléseid menüpontban töröld. Bővebb információért hívd ügyfélszolgálatunkat a gyorsabb ügyintézés érdekében. Az ügyfélszolgálatot ingyenesen hívhatod az alábbi telefonszámon: 06 80 / 840 840 (hétfő - péntek: 08:00 - 17:00). 8. Szállítás Az Online Shopban megrendelt termékeket a GLS Hungary futárszolgálat szállítja házhoz. Részletek a 4. pontban. További információkat a szállítás módjáról az ÁSZF-ben találsz.
  • MIÉRT SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNOM?
    A regisztrációnak köszönhetően az alábbi előnyöket biztosítjuk: • Eltérő szállítási cím használata • Az elmentett adatoknak köszönhetően a második megrendeléstől rövidebb megrendelési folyamat • A vásárlói profiloldal számlázási áttekintő oldalán az elmúlt megrendelésekről és az azoknak megfelelő szállítási- és fizetési státuszokról kaphatsz bővebb információt • Lehetetőség a termék törlésére a megrendelést követően, ha az még nem lett az online shop raktárában becsomagolva és kiszállításra előkészítve
  • HONNAN TUDOM, HOGY SIKERES VOLT A MEGRENDELÉSEM?
    Minden sikeres megrendelés után automatikusan e-mail útján egy visszaigazolást küldünk a rendelésről. Ezen kívül a saját fiókodon belül bármikor lehetőséged van arra, hogy a megrendelés aktuális státuszát megtekintsd. Amennyiben rövid időn (pár órán belül, vagy a megrendelés napján) belül nem kapsz visszaigazolást megrendeléséről, úgy kérjük, tekintsd meg a saját fiókodban a megrendelések menüponton belül, hogy sikeresen lezárásra került-e a megrendelés. Ellenőrizd elektronikus postafiókod (SPAM - levélszemét) mappáit is. Milyen státuszban van a rendelésem? Létrehozva = rendelésed sikeresen beérkezett rendszerünkbe. Törölve = a rendelés általad, vagy a rendszer által törölve lett. Törölt rendelés visszaállítása nem lehetséges. Függőben lévő = a fizetési folyamat megszakadt, vagy a rendelés valamiért nem lett sikeresen rögzítve a rendszerünkben. Ilyen státusz esetén haladéktalanul keresd ügyfélszolgálatunkat. Feldolgozás alatt = rendelésed raktárunkban összekészítés alatt áll. Nem szállítható = a termék valamilyen oknál fogva nem szállítható (pl. sérült termék). Átadva = rendelésed kézbesítésre és átvételre került. Átvétel elutasítva = csomagodat átadtuk a futárszoglálat számára, viszont a kézbesítés során el lett utasítva az átvétel. Kérdés esetén hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat: 06 80 / 840 840 (hétfő - péntek: 08:00 - 17:00).
  • BÁRMILYEN CÍMRE MEGRENDELHETEM A KÍVÁNT TERMÉKET?
    Az Online Shopban megadott rendelést bármilyen érvényes magyarországi címre kérheted. Így akár a munkahelyedre is kérheted a rendelés kiszállítását amennyiben nap közben nem tartózkodsz otthon. A rendeléseket a GLS Hungary futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óráig.

A Deichmann.hu leírása

Nem csak a kedvező áru cipők értékesítése a célunk, a vevőkiszolgálásban is élen szeretnénk járni. Ezért folyamatosan továbbképezzük munkatársainkat a saját képzési központjainkban, valamint ellenőrizzük a szolgáltatásaink minőségét. Átlagon felüli képzési lehetőségekkel gondoskodunk arról, hogy a szakképzett és vezető beosztású munkatársaink a saját sorainkból kerüljenek ki.

A Deichmann 1913 óta egy családi vállalkozás és továbbra is meg szeretné őrizni a függetlenségét. A csaknem száz éves története Essenben kezdődött, a Ruhr-vidék szívében. Még ma is itt van a cég központja. A Deichmann SE időközben több mint 4.205 üzlettel 30 országban aktív és világszerte 42.962 munkatársat foglalkoztat.

A Deichmann piacvezető a német és az európai cipőkereskedelemben. A nagy cipőválasztékunkkal minden korosztály számára átfogó a kínálatunk. Nem csak a kiváló ár-érték arányra figyelünk, hanem gyorsan meg is valósítjuk azt az adott divattrendek váltakozásával. A stylistjaink állandóan a legújabb áramlatok nyomában vannak és azonnal elcsípik az aktuális divat fejlődését a kollekció számára.

Az olyan hagyományokkal rendelkező márkák mellett, mint az Elefanten, a Gallus vagy a Medicus, a modern üzleteink olyan elegáns és értékes cipőket is kínálnak, mint a 5th Avenue. A legaktuálisabb a fiatal Graceland kollekciónk. Sok sportoló számára a Victory időközben az alapfelszereltség részét képezi. A kollekciónk kiegészül olyan márkákkal, mint Nike, Puma és Kappa. Vevőinknek nemcsak divatot kínálunk kedvező árakon, hanem minőséget és biztonságot is a vásárlás során.

ELEGÁNSTÓL AZ EXTRA DIVATOSIG

A nők már régóta tudják: a cipők teszik fel az i-re a pontot, ami a teljes ruházatot illeti. Lehet elegáns, trendi vagy lezser – minden stílushoz és divatos fellépéshez kötelező a megfelelő cipő – és nem csak színben kell passzolnia. A Deichmann nagy választékot kínál különböző modellekből és márkákból nőknek, férfiaknak, gyerekeknek és a sport területén egyaránt. A stylistjaink foylamatosan az újdonságok nyomában vannak. Figyelik a divat világát, a kiállításokon bepillantást nyernek a jövőbe, a divat fővárosaiban figyelik az új áramlatokat és felfedezik a legmenőbb és legkeresettebb dolgokat.

A rövid átfutási idő a beszerzési folyamatban, és a kollekció állandó frissítése teszi lehetővé a gyors reakciót a divatáramlatokra. Így kerülnek a legkeresetteb modellek gyorsan az üzletek polcaira. Lehet szó business-look-ról a brouge típúsú cipő a Borellitől, vagy csillogó party pumps-ről a Catwalktól, klasszikus csizmáról a 5th Avenue kollekcióból, vagy akár egy helyes gyerekszandálról az Elefantentől, nálunk minden alkalomhoz és minden divatigényt kielégítve megtalálja a megfelelő cipőt. Mindezt több mint 4.205 üzletben világszerte elérhető árakon – így demokratizáljuk az aktuális divatot.

 

A Deichmann webshop előnyei

 Nagy választék

 Gyors kiszállítás

A Deichmann webshop hátrányai

 Márkafüggő a minőség