eMag.hu kedvezményre feljogosító kuponok

Minden kupon

Akció

Készlet kisöprés!

  • Holnap lejár
  • Még senki sem használta ki

Vélemények

A vásárlók elégedettek a széles választékkal, a termékek ár/érték arányban kiválóak. Ha a termékkel probléma adódik, készségesen segítenek a hiba elhárításában. A szállítással és az ügyfélszolgálattal nem mindig elégedettek.

Népszerű kuponok a eMag.hu-ra

Hogyan kell használni a kódot a eMag.hu oldalon

  1. Válaszd ki a kuponkódot!

    Válaszd ki azt a kuponkódot, amelyiket használni szeretnéd az eMag.hu-n, majd kattints a "Kérem a kupont" gombra!

  2. Másold ki a kuponkódot!

    Másold ki a kuponkódot!

  3. Helyezd el a kuponkódot!

    A kosárba helyezd el a kuponkódot az erre kijelölt mezőbe, madj erősítsd meg a "Kód használata" gombbal!

Gyakran ismételt kérdések a eMag.hu számára

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?
    Amennyiben Ön rendelt terméket, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a Saját fiókjában lemondhatja a rendelést. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálat felé. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
  • Mit jelöl az áthúzott ár a divat termékek oldalán?
    Az eMAG Divat, ékszerek és kiegészítők kategóriában megjelenő, vonallal áthúzott ár a gyártók, forgalmazók által ajánlott eladási ár, amelyen az adott termék értékesítését javasolják a piacon. Az áthúzott ár tehát az eMAG-on elérhető kedvezményeket segít összehasonlítani ezekkel az ajánlott árakkal, így tisztábban látja a látogató, hogy mennyit tud nálunk megtakarítan
  • Csak új termékeket árusítanak?
    Az eMAG oldalán található termékek teljesen új, gyári csomagolású készülékek, azonban már lehetséges újracsomagolt termékhez is hozzájutni, kedvezményesebb áron. További információt itt talál.
  • Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
    A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja a Saját fiók/Rendelések fülön belül, illetve információt kérhet ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül. A futárszolgálatnak történő átadást követően rendelését egyszerűen és könnyen nyomon követheti eMAG Saját fiókjából, a Rendelések menüpontban.
  • Elvihetem személyesen a terméket a szervizbe?
    Az eMAG által forgalmazott termékek jelenleg bolti garanciával rendelkeznek, így a javítás kizárólag az eMAG-on keresztül oldható meg. A termékekre háztól-házig garanciát biztosítunk, mivel szervizünk Bukarestben található.
  • Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?
    Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra, majd mentse le a számlát számítógépére.
  • Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?
    Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz. Ebben az esetben meg kell adnia nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.
  • Nem kaptam meg a garancialevelet, milyen módon juthatok hozzá?
    Jelentkezzen be eMAG-os fiókjába, majd lépjen a „Korábbi rendelések” menübe és válassza ki a vonatkozó rendelést. Itt kattintson a „Letöltés” gombra és mentse le a dokumentumot számítógépére. Abban az esetben, ha nem talál garancialevelet a számláján és nincsen a csomagban sem, kérjük, értesítsen minket az alábbi email címen panasz@emag.hu.
  • Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?
    Milyen módon kell visszaküldenem a terméket? Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 15 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (lehetőleg eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, akkor a sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótolja azt. Az alábbi termékek, termékcsoportok visszaküldése csak bontatlan, gyári csomagban lehetséges: Szoftverek Tintapatronok, tonerkazetták és egyéb kellékanyagok Szépségápolási és kozmetikai cikkek, szépségápolási készülékek, Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.) Baba etetés kiegészítők (cumisüvegek, cumik stb.) Baba etetéshez és ápoláshoz szükséges termékek ( baba ételek, törlőkendők, kozmetikumok, krémek és kenőcsök) Babaruhák és cipők Kismama ruhák, kiegészítők, kozmetikumok és ápolók Petshop termékcsalád cikkei.
  • Hogyan járjak el, ha a termék javításra szorul?
    Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk, majd megjavítunk/kicserélünk. A szerviz számla kiállítása után a javított/új terméket visszajuttatjuk Önhöz.

A eMag.hu leírása

Az eMAG, Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb online kereskedelmi áruháza, amely 14 évvel ezelőtt hoztak létre, Magyarországon 2013. október óta van jelen. Az eMAG.hu 4.400 márka termékeit kínálja, úgy mint tabletek, televíziók, háztartási gépek, továbbá könyvek, szépségápolási cikkek, játékok és divat termékek széles skáláját. A magyar piac egyik legkiemelkedőbb minőségbeli szolgáltatáscsomagjával az eMAG olyan lehetőségeket kínál, mint a fizetés utánvéttel, 30 napos termék-visszaküldés, Pick Pack Pont csomagátvétel, nézzen bele a dobozba fizetés előtt és 7/7 ügyfélszolgálat!

A bolt szolgáltatásai

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon

Extra szolgáltatások

  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság

Szállítási módok

  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés