Euronics.hu kedvezményre feljogosító kuponok

Minden kupon

Akció

Kupon napok!

  • Érvényes 2021. szept. 30.-ig
  • Még senki sem használta ki

Gyakran ismételt kérdések a Euronics.hu számára

  • Mit jelent a termék elérhetőség?
    A weboldalon található „termék elérhetőség” üzleteinkben található készletre vonatkozik. Amennyiben online rendeléssel, házhozszállítással rendeled meg a terméket, akkor központi raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Neked. Tehát, ha azt látod a weboldalon a terméknél, hogy bizonyos üzletekben „azonnal átvehető”, az azt jelenti, hogy aznap reggel az üzletben biztosan volt ilyen termék készleten. De nem jelenti azt, hogy online megrendelés esetén azonnal át tudod venni az adott boltban a terméket. Kérjük, online megrendelésnél minden esetben várd meg az értesítő e-mailt a termék átvételéről, vagy egyeztess előre telefonon üzletünkkel, ügyfélszolgálatunkkal. Honlapunk frissítése 24 óránként történik, hajnalban, így a termékek pontos elérhetőségével kapcsolatosan, napközben üzletünk tud tájékoztatást adni. Webáruházunk háztartási mennyiséget tud biztosítani, ami egy típusú termék esetén legfeljebb 3 db készüléket jelent. Amennyiben nagyobb mennyiségű terméket szeretnél rendelni, akkor keresd üzleteinket.
  • Később szeretném átvenni a terméket. Van erre lehetőség?
    Üzletben történő vásárlás esetén: ha a kiválasztott terméket kifizetted, de csak később szeretnéd elszállítani, ezt minden esetben az üzletben kell egyeztetned a munkatársakkal. Ilyen esetben a számlán feltüntetjük, hogy még nem adtuk át neked a terméket. Később ezzel a számlát fel kell mutatnod, amikor átveszed a megvásárolt készüléket. Webáruházunkben jelenleg nincs lehetőség a kiszállítás időzítésére.
  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?
    Amennyiben Te rendeltél terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhatsz. Ameddig nem készítjük össze a rendelésed, addig a weboldalon a Saját fiókodban a Rendeléseim menüpontban lemondhatod a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség) Ha már elindult a rendelésed összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.) Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.
  • Elvesztettem a számlát, mit tegyek?
    A jótállási igény érvényesítése elsősorban a jótállási jeggyel lehetséges, ahhoz nincs szükség a számla vagy nyugta bemutatására. Amennyiben a teljes körűen kitöltött jótállási jegyet bemutatod, úgy a számla hiányára hivatkozva sem üzletünk, sem a szerviz nem tagadhatja meg a javítást a nyugta hiánya miatt. Ezt jogszabály írja elő. 10.000 Ft vagy az alatti termékekre a jogszabály nem ír elő kötelező jótállást, így jótállási jegy sem kerül minden esetben kiállításra. Ezért felhívjuk figyelmed, hogy ezen termékek esetében különösen fontos a számla, vagy nyugta megőrzése, hiszen ezzel tudod igazolni, hogy nálunk vásároltad a terméket. Névre szólóan kiállított „áfás” számláról hiteles másolatot igényelhetsz írásban ügyfélszolgálatunktól. Kérjük az igénylésben add meg a vásárlás helyét, idejét, a vásárolt termék típusát, vételárát, a számlázási nevet és címet. A fenti adatokból minél többet tudsz megadni nekünk, annál gyorsabban megtaláljuk, és postai úton megküldjük a másolatot. Nyugtáról sajnos nem áll módunkban másolatot kiállítani.
  • Leadhatom használt, régi készülékemet?
    Lehetőség van a régi készüléked elszállítására mind internetes rendelés, mind bolti vásárlás során, amennyiben házhozszállítást kérsz. Internetes rendelés esetén a vásárolt berendezéssel azonos mennyiségű és azonos használati célú elektromos, elektronikus berendezésed elhozzunk tőled, amennyiben ezt a rendelés során jelzed.

A Euronics.hu leírása

Az Euronics műszaki kereskedelmi hálózat, a legszélesebb vásárlói körhöz szeretné elvinni a minőséget és a szakértő segítségnyújtást. Célunk, hogy minden magyar háztartásba energia-, és környezetbarát, modern és minőségi műszaki cikkeket juttassunk. Működési folyamatainkat meghatározott vállalati irányelvek szabályozzák, melyek minden területre kiterjednek. Képzett, széleskörű áruismerettel rendelkező értékesítőkkel, szakképzett ügyintézői csapattal, és kibővített szolgáltatási körrel várjuk vásárlóinkat. Legyen szó online vásárlásról, ügyfélszolgálati teendőkről, szaktanácsadásról vagy üzembe helyezésről, az ránk mindig számíthat! Lakjon Ön bárhol az országban, biztosítjuk, hogy 20-30 km-nél nem kell többet utaznia, hogy egy Euronics Műszaki Szaküzlet szakértő szolgáltatásait élvezhesse.

A legszélesebb vásárlói körnek szeretnénk megfelelni, elvinni a háztartásokba a minőséget, a szakértő segítségnyújtást. Sikerünk titka lehet, hogy igyekszünk a lehető legközelebb eljutni hozzád, hogy Neked a legkisebb erőfeszítés és utazás mellett, szaktudásunk legjavát tudjuk nyújtani.
Árukínálatunkban csak az szerepel, ami az adott időben, és helyen Neked a legjobb választási lehetőségét biztosítja. Ezen üzletpolitikánk eredménye a vidék vezető pozíciója.



Az Euronics.hu webáruház előnyei

- Minőség, olcsón
- Szakértő segítség
- Elképesztő áruhitelek
- Döbbenetes akciók
- Beüzemelési szolgáltatások

Az Euronics.hu webáruház hátrányai

 

- Bonyolult rendelés
- Bonyolult felhasználó felület

Különleges szórólapok a Euronics.hu