Lifestyleshop.hu kedvezményre feljogosító kuponok

Minden kupon

Akció

Akciók!

  • Érvényes 2021. aug. 8.-ig
  • Még senki sem használta ki

Hogyan kell használni a kódot a Lifestyleshop.hu oldalon

  1. Válassza ki a kuponkódot!

    Válassza ki azt a kuponkódot, amelyiket használni szeretné a Lifestyleshop.hu-n, majd kattintson a "Kérem a kupont" gombra.

  2. Másolja ki a kuponkódot!

    Másolja ki a kuponkódot!

  3. Helyezze el a kuponkódot

    A kosárban írja be a fizetés módjánál a kuponkódot, majd erősítse meg a "Ellenőrzés" gombbal.

Gyakran ismételt kérdések a Lifestyleshop.hu számára

  • Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
    Szállítás futárszolgálattal (20.000 Ft alatti vásárlás esetén: 990Ft): A rendelés feladásától számított max. 5-8 munkanapon belül kapja meg rendelését. (A legtöbb rendelést 2-3 napon belül szállítjuk, de bizonyos esetekben tovább tart a szállítás.) Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, ügyfélszolgálatunk tájékoztatja Önt a megadott e-mail címen vagy telefonszámon! Kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik. A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel a Szolgáltató, ennek összege +990 Ft Szállítás GLS CsomagPontba (890Ft): GLS futárszolgálattal Önnek lehetősége van GLS CsomagPontba kérni a szállítást. A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 500 helyen. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A feladást követően 1 munkanapon belül a GLS kiszállítja a csomagot a kiválasztott CsomagPontba, majd e-mail értesítést küld Önnek arról, hogy a csomag a CsomagPontba érkezett. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre lehetősége a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. A CsomagPonton bankkártyás fizetési lehetőség nincsen! Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk, az újraküldésért +990 Ft szállítási költséget számolunk föl. Szállítás FOXPOST automatába (890 Ft, 12.000 Ft felett ingyenes) A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át weboldalukon rendelt termékeit. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek. Válassza ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudja venni a csomagot. A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a FOXPOST az értesítőt és az egyedi kódot Önnek, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tud fizetni,azonban ez utánvétes fizetésnek minősül, ennek díja 290Ft kérjük ezt vegye figyelembe a választásnál! A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából! FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt. Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft. Szállítás MPL postai szolgáltatásokkal (20.000 Ft alatti vásárlás esetén: 890Ft): PostaPont átvétel A Postán maradóként vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap. Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft. Kézbesítés Csomagautomatára Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvéttel került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az utánvét összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére). Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft.
  • Kérhetek-e későbbi szállítási időpontot, mikor van feladás?
    Késleltetett szállítási határidőre van lehetőség, de ez nem haladhatja meg a 10 napot, sajnos ennél több ideig nem tudjuk tartani a rendelést. Ettől eltérni csak előre fizetés esetén tudunk (bankkártyás vagy pay-pal fizetési mód választása esetén). Cégünknél nincs minden nap feladás! A feladási napok: hétfő - szerda - péntek, a kiszállítás a feladási napokat követkő munkanapon történik 8-17:00 között.
  • Mi történik, ha nem jó a méret és cserélni szeretnék, vagy egyszerűen nem tetszik a megrendelt termék?
    A Vevőnek egyértelműen kell tájékoztatnia az Eladót ha elállási jogával kíván élni, amennyiben ezt elmulasztja az Eladó nem köteles a terméket visszavenni. Kérjük visszaküldési és csere szándékával forduljon írásban ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre. -Ön elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül (a vásárlónak 14 naptári napos visszaküldési kötelezettsége van ez esetben, melynek költségei a vásárlót terhelik),az elállásról bővebb tájékoztatót az Adatvédelmi és Üzletszabályzatunkban talál. Fontos tudni, ha a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezését, próbáját.Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél! -Ön a csere lehetőségével is élhet (a csere lebonyolítása maximum 15 napot vehet igénybe) Új rendelés szükséges hozzá, a csere történhet személyesen vagy csomagcserével 990Ft-ért, erről bővebb tájékoztatást az ügyfélszolgálatunktól kaphat.
  • Hogyan küldjem vissza a nem tetsző terméket? Ki állja ennek a költségeit?
    A visszaküldés költsége Önt terheli, erre tetszőleges módot választhat. Tájékoztatjuk, hogy cserélni vagy pénzt visszafizetni csak a ténylegesen visszaérkezett termékekért tudunk. Eltűnt-elveszett áruért cégünk felelősséget nem vállal. Kérjük NE küldje vissza a terméket utánvéttel terhelt csomagban, mert azokat NEM áll módunkban átvenni! Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél! Kérjük visszaküldési szándéka előtt mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy zökkenőmentesen tudjunk együttműködni Önnel. Pénzt visszafizetni banki átutalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállal cégünk!
  • Reklamáció-kellékszavatosság érvényesítése.
    Az általunk forgalmazott termékekre 2 éves kellékszavatossági igény érvényesíthető. Az első 6 hónapban a vásárlónak a hiba közlésén túl egyéb teendője nincs,ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kérjük reklamációjával forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre írt levelével vagy töltse ki az alábbi linken található űrlapot: http://www.lifestyleshop.hu/reklamacio. Érdemes a levélhez vagy az űrlaphoz csatolni fotókat a hibáról, ez gyorsítja az ügyintézést.

A Lifestyleshop.hu leírása

A LifeStyleShop lehetővé teszi Önnek, hogy kedvenc cipő és papucs márkáit akár otthonról is meg tudja rendelni! Kedvére válogathat New Balance, Tamaris, Tommy Hilfiger, Rieker, Ipanema, Rider, Gabor, Ara, s.Oliver és sok más márka kínálata között! Nem kell mást tenni csak szétnézni webshopunkban!

Üdvözöljük kedves régi és új látogatóinkat! Örömünkre szolgál, hogy már webshop formájában is kiszolgálhatjuk Önöket. Folyamatosan bővülő kínálatunkban megtalálják a nagy sikerű Rider papucsokat, Ipanema flip-flop papucsokat, Grendha utcai papucsokat és szandálokat,a német Birkentsock kényelmes és trendi papucsait, a New Balance futó-, outdoor- és utcai cipőit, KangaROOSadidasNike és Puma lifestyle- utcai cipőit, továbbá a Rucanor és Body Sculpture sportszereket és számos kiváló cipő márkát mint például: GaborRiekers.Oliver, TamarisBugattiAra . Új termékeink között megtalálhatóak a népszerű spanyol divatmárka, a Desigual cipői és táskái.


Mindenkinek egy helyen a Lifestyleshop.hu-n

 

A weboldalon mindenki számára szól, nők, férfiak és gyerekek számára is egy helyen mindenféle lábbeli megtalálható. Emellett rendszeresen találhat akciókat az oldalon, ami által kedvezményes áron találhatja meg az Ön és családja  számára legmegfelelőbb darabokat. Az oldalon többek közt extra méretű cipők nők és férfiak számára is találhatóak. Ezen kívül blogposztok is a vásárlók rendelkezésére állnak, ahol több információt tudhatnak meg adott termékekről.


A Lifestyleshop.hu előnyei


Gyors

Pontos

Megfizethető ár


A Lifestyleshop.hu hátrányai


Lassú árucsere