Pcx.hu kedvezményre feljogosító kuponok

Akció

Akciós termékek!

  • Korlátlanul érvényes
  • Még senki sem használta ki

Hogyan kell használni a kódot a Pcx.hu oldalon

  1. Válaszd ki a kuponkódot!

    Válaszd ki azt a kuponkódot, amelyiket használni szeretnéd apcx.hu-n, majd kattintson a "Kérem a kupont" gombra.

  2. Másold ki a kuponkódot!

    Másold ki a kuponkódot!

  3. Helyezd el a kuponkódot!

    A rendelés utolsó lépésénél helyezd el a kuponkódot, majd erősítsd meg az "Érvényesítés" gombbal!

Gyakran ismételt kérdések a Pcx.hu számára

  • Mikor tudom átvenni a Duna Plazaban?
    Hétköznap 8.00 óráig feladott rendelésedet már másnap átveheted a Duna Plaza 2. emeletén található átvevő pontunkon. 8.00 óra után feladott rendelésedet a következő munkanapon tudod átvenni. Fontos, hogy várd meg az átvételi értesítő e-mailt és SMS-t, a rendelésedet csak ezt követően tudod átvenni. Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged!
  • Mikor tudom átvenni kiszállítással vagy fix ponton?
    Hétköznap 8.00 óra előtt feladott rendelésedet a rendelés feladását követő második munkanapon, 8.00 óra után feladott rendelésedet a harmadik munkanapon tudod átvenni. Előfordulhat, hogy egy termék beérkezése késik, ez esetben értesítünk, hogy még néhány napra lesz szükségünk a teljesítéshez. Rendelésedet a a Fiók főmenü Rendeléseim almenü alatt tudod nyomon követni ellenőrizheted, hogy a rendelt termék érkezikvagy már készleten van és hol tart a rendelésed feldolgozása. Amint átadtuk a rendelésedet kézbeítésre, e-mailben tájékoztatunk róla és a vásárlást igazoló számlát is ehhez az e-mailhez mellékeljük (a spam és promóció mappát is ellenőrizd). A csomag érkezésére a következő munkanapon számíthatsz.
  • Meddig vehetem át a rendelésemet?
    Személyes átvételnél 4 munkanapod van rá, hogy az e-mail és az SMS értesítést követően átvedd a megrendelt a 1138 Budapest, Váci út 178. Duna Plaza 2. emeletén (mozi szint, parkolóház bejárata mellett) található átvevő pontunkon Fix ponton szintén 4 nap áll rendelkezésedre az átvételi pontra érkezést követően.
  • Mikor érkezik a futár?
    Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot. Egyes körzetekben lehetőség van felár ellenében délutáni/esti szállítást kérni, melyet a rendelés során tudsz megadni. A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.
  • Miért nem kaptam számlát?
    Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el az átvételi értesítő levélhez csatolva a garancialappal együtt. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. A garancia igazolásához nem szükséges kinyomtatnod a számlát vagy a garancialapot, garanciális igény esetén elegendő a számla számra vagy rendelési azonosítóra hivatkoznod. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.
  • Tudok kártyával fizetni?
    Személyes átvétel során az üzletben készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz. Posta, MOL, és Coop Ponton is fizethetsz bankkártyával, ha az átvevőpont kártyaelfogadásra alkalmas. Csomagautomatánál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, ha rendelésedet korábban nem egyenlítetted ki előre utalással. Kiszállításesetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre, ezért ha nem szeretnél készpénzzel fizetni, vagy válaszd a rendelés során az előre utalás vagy bankkártyás fizetési módot, így az utánvét kezelés díját is megspórolod
  • Miért nem kaptam visszaigazoló levelet?
    Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra (pcx@pcx.hu) hogy utána nézhessünk, hogy beérkezett-e a rendelésed.
  • Hogyan fizessek, ha az előre utalást választottam?
    Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned. A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára. Ne utalj eltérő összeget, ha hozzárendeltél korábbi rendelésedhez, írd be, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt ez alapján utlad el a vételárat. Kérjük, hogy a közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni.
  • Mikor tart nyitva az üzlet, ügyfélszolgálat?
    Ügyfélszolgálatunk hétköznap 10-17.00 óráig áll rendelkezésedre apcx@pcx.hu címen, ahol leveleidre lehetőség szerint pár perc múlva, de maximum 1 órán belül válaszolunk. A Duna Plaza 2. emeletén található átvételi pontunkon rendelést és értesítést követően van lehetőséged átvenni megrendelésedet, hétfőtől-szombatig a nyitvatartási időben.
  • Van használt alkatrész beszámítás?
    Már nincsen használt alkatrész beszámításunk.
  • Hol tart a garanciális ügyintézés?
    Érvényes belépést követően a "Fiók" menüpont alatt található Szerviz almenü alatt láthatod, hogy a leadott termék ügyintézése hol tart. A garanciális ügymenet lezárultát követően e-mail-ben tájékoztatunk az eredményről. További garanciális kérdéssel kérjük keresd kollégáinkat agarancia@pcx.hucímen!

A Pcx.hu leírása

A PCX évek óta az ország egyik kedvenc számítástechnikai és műszaki webáruháza, széles termékkínálattal, kedvező árakkal és hazai központtal. Több mint 50.000 kedvező árú számítástechnikai és műszaki termék, könyv, irodaszer és számtalan kiegészítő. Számítógép, számítógép alkatrész, kiegészítők, műszaki cikk, irodatechnika, irodaszer és még sok minden más, kedvező áron, online rendelésre. Ügyfélszolgálatunk hétköznap 10-18 óra között áll rendelkezésre a pcx@pcx.hu címen.
 
 

PCX a webshop, ahol minden PC-vel kapcsolatos kiegészítőt, kütyüt alkatrészt megtalálsz. Részletes leírások és egy magazin is a vásárló segítségégére van, ahol összehasonlításokat és egyéb érdekességeket talál. 

Színes termékskála

A magazinban több terméket is összehasonlít a weboldal, ezáltal mégnagyobb eséllyel találhatunk rá a legmegfelelőbb termékre. A weboldalon többek közt Asus, Gigabyte, AsRock márkájú számítógépeket, Apple, Alcor, HuawiOvermax, Microsoft, Samsung tableteket, és  Genius, Toshiba, Kingston, Apedra, Kolink, Redragon kiegészítőket találunk. 

Vásárlásra rendelés alapján van lehetőséged, a rendelés folyamatáról és a várható átvételről e-mailben értesítünk.

A Duna Plazaban lévő átvevő pontunkon átvételi értesítést követően tudod átvenni az oldalon megrendelt termékeket. A rendelés átvételére az értesítést követően 4 munkanap áll rendelkezésedre, hétfőtől-szombatig, 10-19.00 között. Átvevő pontunk ügyfélszolgálati feladatokat nem lát el.
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig 10-17.00 között elérhető, a kapcsolat felvételre elsősorban a pcx@pcx.hu címet ajánljuk, leveleidre munkaidőben maximum egy órán belül válaszolunk.

Rendelésedet 2-3 munkanapon belül eljuttatjuk hozzád Futárral, Csomagautomatába, MOL, Coop, Posta vagy Pick Pack pontra, az egész országban.

PCX webáruház előnyei

  • Kiváló minőségű termékek

  • Gyors kiszállítás

  • Profi összeszerelés

PCX.hu webáruház hátrányai

  • Csak egy személyes átvételi pont

  • Lassú ügyintézés